Daily Archives: October 8, 2021

Գրականություն

Հարցեր և առաջադրանքներ:
1.Ինչի՞ մասին է պատմվածքը:

Այս պատմվածքը մի փղի մասին է, որը կրկեսում երեխաներին ուրախացնում էր և ուրախացնելուց հետո նրան կապում էին ցցին շղթայով և այդ փիղը երբ փոքր էր նա փորձում էր փախչել բայց նա չէր կարողանում և նրա մեջ տպավորվել էր, որ նա չի կարողացել, չի կարողանում, չի կարողանա
2.Ի՞նչ է սովորեցնում այս ստեղծագործությունը:

Այս ստեղծագործությունը սովորեցնում է, որ եթե փոքրուց ինչ որ բան ես արել և չէս կարողացել չի նշանակում, որ չէս կարողանա այսինքն սովորեցնում է, որ երբեք չհանձնվես և գլուխ չ կախես։
3.Նմա՞ն ես այդ փղիկին:

Ճիշտն ասած այո, բայց ուտելիքի հետ, երբ ես փոքր ժամանակ հարիսա էի ուտում ես չհավանեցի բայց հիմա ես շատ եմ սիրում հարիսա։զ
4.Բառարանի օգնությամբ գտիր տրված բառերի հոմանիշները` հսկայական, ամուր, ակնհայտ-ակնբախ, անասելի-անխոսելի, խելացի-իմաստուն, ջանք-ճիգ, բազում-բազմաթիվ: