Մայրենի

355

Այնքան թագավորի ձայնը նվազում է, որ պալատները նրան չէն կարողանում լսել։

356

Ահռելի որոտից պայթում էր երկինքը, իսկ ջուրը հազարավոր դույլերով թափվում էր ներքև։

364

Ա-նախադասությունում Ընկերս ասացը գտնվում է սկսբում և ասացից հետո դրվում կետ և նոր տողից գծիկով շարունակվում նախադասությունը։

Բ-նախադասությունում Ընկերս ասացը դրվել է վերջում և նախադասության վերջում դրվել ստորակետ և գծիկ։

Գ-նախադասությունում Ընկերս ասացը դրվել է նախադասության մեջտեղում և երկու կողմից ստորակետով, գծիկով առանձնացվել։

365

Փոքրիկը խնդրեց․

-Խնդրում եմ թույլ տուր քեզ հետ խաղալ։

-Ես ինձ լավ չէմ զգում,- անհանգիստ ասաց Իշխանը,- խնդրում եմ շտապօգնություն կանչեք։

-Դուրս եկեք իմ տնից, տեղից էլ փոքր է,-բողոքեց տղան։

-Ո՞րտեղ էիր ամբողջ օրը,- անհանգստացավ պապիկը։

-Մի քշեք ինձ,- ասում էր մարդ-մեքենան,-ես ինձ կկառավար եմ։

Leave a comment